Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Για εμάς, στο Creta Maris, τα σχόλια και η άποψη κάθε επισκέπτη είναι το κλειδί της επιτυχίας στην παροχή υπηρεσιών που θα ανταπεξέρχονται στις προσδοκίες τους, καθώς αυτά είναι που φανερώνουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της λειτουργίας μας, δίνοντάς μας κατά αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα να βελτιώσουμε το ξενοδοχείο μας και τη συνολική εμπειρία διαμονής του επισκέπτη.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών, είμαστε σε θέση να ξέρουμε την άποψή τους σχετικά με τη λειτουργία του ξενοδοχείου, μέσω του σύντομου ερωτηματολογίου που συμπληρώνουν. Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε την ευκαιρία να προσαρμόσουμε τη λειτουργία μας άμεσα και στοχευμένα, σύμφωνα με τις απόψεις και προτάσεις τους και να βελτιώσουμε τα σημεία που μας υποδεικνύουν, ενώ ακόμη διαμένουν στο ξενοδοχείο.

Η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ξενοδοχείου είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία με τους επισκέπτες μας, καθώς είναι αυτή που τους παρέχει κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειάζονται κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, αλλά και αυτή που θα λάβει και θα διοχετεύσει τα σχόλια και τις απόψεις τους στα κατάλληλα τμήματα για την ανάληψη των αντίστοιχων δράσεων. Η επικοινωνία αυτή ολοκληρώνεται από τη στιγμή που ο επισκέπτης αναχωρήσει από το ξενοδοχείο, καθώς έπειτα ξεκινάμε τη διαδικτυακή επικοινωνία που πραγματοποιείται είτε μέσω emails ή απαντήσεων και διαλόγου σε κριτικές και τυχόν ερωτήσεις τους. 

Το Tripadvisor, Holidaycheck, Expedia, Booking είναι μερικές μόνο από τις διαδικτυακές πλατφόρμες, όπου το Creta Maris Beach Resort διατηρεί επίσημο προφίλ και επικοινωνεί με το κοινό του, ύστερα από την αναχώρησή του από το ξενοδοχείο. Μια βαθύτερη κατανόηση της γνώμης των επισκεπτών επιτυγχάνεται επίσης μέσω της πλατφόρμας πληροφοριών του ReviewPro και των ερωτηματολογίων που συμπληρώνονται,, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο την ανθρωποκεντρική προσέγγιση, προσφέροντας καλύτερες εμπειρίες και υπερβαίνοντας τις προσδοκίες των πελατών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΣΠΑ