Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ | ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ | ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Το Creta Maris Beach Resort ήταν από την ίδρυσή του ένα πρωτοποριακό ξενοδοχειακό συγκρότημα στην περιοχή της Χερσονήσου το 1975. Από τότε, μέχρι και σήμερα, το ξενοδοχείο στοχεύει και καταφέρνει να αναπτύσσει τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις του, συνεχίζοντας να πρωτοπορεί. Ακολουθούν οι καινοτομίες του Creta Maris, που το ξεχωρίζουν και εξασφαλίζουν τη μέγιστα υψηλή προσφορά υπηρεσιών στους επισκέπτες.

  1. Χρήση ηλεκτρικών οχημάτων για παραδόσεις σε τμήματα
  2. Χρήση ηλεκτρικού Κλαρκ στην αποθήκη
  3. Εφαρμογή της φιλοσοφίας We do local, η οποία εμπλουτίζει την τουριστική εμπειρία των επισκεπτών με τη σπάνια φυσική ομορφιά του τόπου, τον πολιτισμό, την ιστορία, τη γαστρονομία και την παραγωγή τοπικών προϊόντων της Κρήτης.
  4. Eco Friendly Καθαριστικά
  5. Βασικοί προμηθευτές σε ακτίνα μικρότερη του χιλιομέτρου από το ξενοδοχείο (Κρητική Βιομηχανία Επεξεργασίας κρέατος ΚRIVEK AE, ΖΕΡΒΑΚΗΣ Μίλτος & Σια ΕΕ, Καλημέρα ΦΡΟΥΤΑ ΑΕ)  - η πλειοψηφία των  προμηθευτών εντός νησιού
  6. Αγορές προϊόντων με βάση την εντοπιότητα (Κρήτη, Ελλάδα, Εξωτερικό)
  7. Χρήση επαναχρησιμοποιούμενων ποτηριών στα bars και βιοδιασπώμενα καλαμάκια
  8. Διαχωρισμός και συμπίεση ανακυκλώσιμων υλικών εντός των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου.
  9. Θεραπείες με χρήση προϊόντων της κρητικής γης όπως το παρθένο ελαιόλαδο, τα κρητικά βότανα και η ρακή.

 

ΈΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ | ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ

Για εμάς, στο Creta Maris, τα σχόλια και η άποψη κάθε επισκέπτη είναι το κλειδί της επιτυχίας στην παροχή υπηρεσιών που θα ανταπεξέρχονται στις προσδοκίες τους, καθώς αυτά είναι που φανερώνουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της λειτουργίας μας, δίνοντάς μας κατά αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα να βελτιώσουμε το ξενοδοχείο μας και τη συνολική εμπειρία διαμονής του επισκέπτη.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών, είμαστε σε θέση να ξέρουμε την άποψή τους σχετικά με τη λειτουργία του ξενοδοχείου, μέσω των σύντομων ερωτηματολογίων που συμπληρώνουν. Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε την ευκαιρία να προσαρμόσουμε τη λειτουργία μας άμεσα και στοχευμένα, σύμφωνα με τις απόψεις και προτάσεις τους και να βελτιώσουμε τα σημεία που μας υποδεικνύουν, ενώ ακόμη διαμένουν στο ξενοδοχείο.

Η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ξενοδοχείου είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία με τους επισκέπτες μας, καθώς είναι αυτή που τους παρέχει κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειάζονται κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, αλλά και αυτή που θα λάβει και  θα διοχετεύσει τα σχόλια και τις απόψεις τους στα κατάλληλα τμήματα για την ανάληψη των αντίστοιχων δράσεων. Η επικοινωνία αυτή ολοκληρώνεται από τη στιγμή που ο επισκέπτης αναχωρήσει από το ξενοδοχείο, καθώς έπειτα ξεκινάμε τη διαδικτυακή επικοινωνία που πραγματοποιείται είτε μέσω emails ή απαντήσεων και διαλόγου σε κριτικές και τυχόν ερωτήσεις τους.  

Το Tripadvisor, Holidaycheck, Expedia, Booking είναι μερικές μόνο από τις διαδικτυακές πλατφόρμες, όπου το Creta Maris Beach Resort διατηρεί επίσημο προφίλ και επικοινωνεί με το κοινό του, ύστερα από την αναχώρησή του από το ξενοδοχείο. Μια βαθύτερη κατανόηση της γνώμης των επισκεπτών επιτυγχάνεται επίσης μέσω της πλατφόρμας πληροφοριών του Reputize και των ερωτηματολογίων που συμπληρώνονται,, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο την ανθρωποκεντρική προσέγγιση, προσφέροντας καλύτερες εμπειρίες και υπερβαίνοντας τις προσδοκίες των πελατών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ